Candidates Guy Merlin Dontsop

I’m 43 years old
and originally from Cameroon.
I’m in Germany for 17 years and 8 months
and live in Münster, Germany.

Desired job

I’m looking for a permanent position in the area of Mechanical and plant engineering (produktion und qualitätprüfung von Fahrzeuge), Industrial electronics, microelectronics, measurement technology (versuchsingenieur oder konstruktion Mechaniker) or Planning, architecture (Erfahrung im Bereich Turbomaschine für wasserkraft).

About me

Ich habe mein Studium im Bereich Maschinenbau abgeschlossen und suche eine passende Tätigkeit. Dazu habe ich auch Erfahrung in Elektronik.
Ich bin ganz flexibel (Deutschland).

Im Laufe meines Studiums konnte ich relevante praktische Erfahrungen in vielfältigen Bereichen sammeln.

Previous experiences

  • 7 years
    5 months

    Studies: Maschinenbau

    09/2008 - 02/2016
    Münster, Germany
    FH Münster
    Bachelor of engineering
    Status: Completed successfully
By continuing to use this website, you consent to our cookie policy.